Sara

Sara har en söt far=)

Publicerad 2007-01-17 09:07:24 i Sakerna

Trevlig dag idag=) Till skillnad mot igår^^ Jag hade sovmorgon (det hade jag visserligen igår också) och slapp stressa livet ur mig, dessutom sa min mor att hon kunde skjutsa mig in så slapp jag åka buss, och cykla=) Och jag slutar tidigt idag=) Det är lycka på hög nivå. Dock stod det i mitt horoskop att jag kommer att vara känslosam idag så det kanske innebär att jag rätt som det är börjar gråta eller ngt^^

Trevligt att prata med mor och far imorse var det också, jag hinner aldrig prata med dom eftersom jag åker hemifrån innan dom hinner gå upp/komma in och äta frukost. Min far förfasade sig över mina svarta naglar och påstod att jag hade större "sorgkanter" än honom. Far min är så söt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela