Sara

Sara har haft en hemmadag

Publicerad 2007-01-25 19:59:36 i Sakerna

Well, nu sitter jag här igen, och kollar på konståkning. Låter som att jag har extremt mkt liv=P

Men skillnaden idag mot igår är att jag varit hemma idag. Uptäckte imorsa att jag inte pallade skolan så jag stannade hemma, tyckte att jag var värd det. Har istället myst, läst, städat badrumsskåpet (behövligt), varit ute och gått och tagit en tur med mamma på stan (shopping är jag ALLTID pigg på=P). Det var en extremt välbehövlig dag, bara ta det lugnt, fika med mamma och pappa, sitta vid köksbordet och tråka ut mamma med mina trista utläggningar om diverse ointressanta saker. Det är så skönt att vara hemma ensam med mor och far ibland utan bröder som också kräver uppmärksamhet. Underbart!

Imorrn ska jag iaf gå till skolan, och jag SKA till Ålle imorrnkväll. Ser fram emot det jättemkt=)

Mitt nya SIM-kort kom idag också, så nu kan jag skicka sms igen. Och det är djup lycka=) Tja... Mkt mer har nog inte hänte tror jag. Sofie ringde och vi pratade bort en stund om Märit, Maria och Ålle. Den flickan vet nog inte riktigt hur mkt hon har gjort för mig=)

Nåväl, nu ska jag börja koncentrera mig på konståkningen, för tillfället är det en mkt söt ryss som åker=) Tyvärr verkar det inte som om Pluchenko är med den här ggn, det är synd, för han är så udnerbart bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela