Sara

Sara har haft en jobbig dag

Publicerad 2007-01-23 17:37:09 i Sakerna

Idag befann jag mig i skolan klockan 07.30 när jag egentligen inte skulle behövt komma förrän 09.15. Orsak, jo, Ållefestare hade en tio minuter lång information om hur vi borde bete oss på deras fester (vilket jag redan visste). Sen hade jag håltimme till tio i tio. Så trevligt att behöva gå upp nästan två timmar tidigare bara för det... Inte.

Resten av dagen har varit jobbig, har varit jättetrött hela dagen och tror att jag håller på att bli sjuk eftersom min hals bränner som as. Otrevligt, just dfr åkte jag buss ända hem idag, pallade inte att pulsa genom snön en och en halv km, tyckte det verkade påfrestande=P

Dessutom har jag fyra språkläxor till på torsdag, det är också otrevligt. Som tur var kom inte Maria med ngn sista-minuten-samhälls-läxa idag, i så fall hade jag gått i strejk, däremot ska jag ha tre prov vecka sex, det är faktiskt inte mkt bättre. Yuck...

Well, nu ska jag ta och muntra upp mig med lite bloggläsande och sportlovsplanerande=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela