Sara

Sara har läst ut VR

Publicerad 2007-01-10 20:21:34 i Sakerna

Hmm, jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig nu, med Små citroner gula i sängen. Mkt mkt trevligt=) Fast jag vill dricka the först. Har inte gjort det sen i morse. Katastrof eller ngt dito...

Iaf...
Jag vill förnya min garderob, nu! Massa fina klänningar, tajts, strumpbyxor, leggings... Hjälp! Akut klädeorgie-behov... Måste bero på att VR kom idag. alltid lika trevligt. Det värsta är att jag suger på att småläsa och bara bläddra igenom saker och ting. Jag slukade numret. Det är utläst och har lagts i tidskriftsamlare... Hemskt. Jag måste lära mig att dra ut på njutningen^^

Men, nu ska det iaf bli the. Mumma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela