Sara

Sara har motionerat duktigt^^

Publicerad 2007-01-10 18:35:40 i Sakerna

Hrmpf, jag gillar inte blåst. Det var extrem motvind till bussen idag. Fick trampa i nerförsbacken, det var deprimerande...

Jag tog mig iaf till skolan och hade musik, fast det gick fruktansvärt dåligt, det går inte att sjunga bra klockan 8 på morgonen, totalt omöjligt. Och att försöka spela jävla introt till True Colours är nästan ännu värre. Det blir råplugg framför pianot nu, snart, ngn dag... Det ska bli så skönt när den hemska uppspelningen är över.

Det gick iaf bra på den andra musikaliska lektionen idag. Kören, vi sjöng Africa och lyssnade på en massa 80-talslåtar. Det var trevligt=) Dessutom hann jag bestämma shopping med Ida och prata med Carro, den flickan kan konsten att vara glad=)

Well, på det hela taget har det varit en bra dag. Var i styrkerummet på idrotten eftersom handboll inte är trevligt med lååååånga volleybollare... Och hurtiga specialidrottare. Hu. Men jag kom iaf på att det är ganska kul med styrka. Faktiskt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela