Sara

Sara har myst=P

Publicerad 2007-01-14 19:24:33 i Sakerna

Joo, jag har kommit fram till att det här huset är mkt otrevligt att bo i när det blåser, för det första blir det svinkallt. Ca 16-17 grader i alla delar av huset osm inte innehåller spis eller värmepanna. Dessutom knakar det ngt fruktansvärt och skakar och allt möjligt otrevligt. Blev livrädd över att min helfigurspegel (som jag inte skulle klara en dag utan) skulle ramla ner från väggen förut och övervägde att ta ner den från väggen och lägga den på sängen. Insåg dock att jag säkert skulle ha sönder den och struntade i det. Den ramlade inte ner fråm väggen heller som tur var=)

Dagen har iaf tilbringats precis som väntat i fåtöljen med en filt, raggsockar och en bok. Boken tog tyvärr slut och det innebär att det snart måste bli nödshopping på bokus. Jag och mor har dessutom kommit fram till att vi ska börja gemensam bantning och imorrn ska hon åka och kolla på träningsmaskin=) Tre kilometers cykeltur om dagen verkar ju inte räcka för mig tyvärr...

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-01-15 10:57:31

Klaga fanken inte på kylan, ni har i alla fall ström hemma...:S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela