Sara

Sara har shoppingabstinens

Publicerad 2007-01-02 19:27:24 i Sakerna

Okej, det är stort behov av en REJÄL shoppingrunda nu. Där jag kan spendera en massa pengar på mig själv. Innan jul blev det ju bara julklappar, nu vill jag frossa i underbara saker till mig själv. Fick erbjudande idag från Yves Rocher och begäret slog till på sekunden. Tvålar, parfymer och smink... Måste dock inhandla ny mp3 innan jag börjar spendera pengar på annat. Och jag måste bestämma hur mkt julklappspengar jag ska spara... Dessutom är det dödligt farligt att gå in på nätshoppingsajter "bara som inspiration". Man vill ha allt, på direkten!

Gult

För dom som inte vet det är knalliga färger stort stort i vår. Och gult hänger kvar! Och metallic-färger är ännu större. Brons, silver och guld, go Gladiatorerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela