Sara

Sara kan skicka sms!

Publicerad 2007-01-04 16:14:12 i Sakerna

Nope, nu ska jag ta och resa mig upp ur min älskade fåtölj. Måste sminka mig och byta kläder innan jag ska åka till IdaPida, vi ska ha filmkväll=) Jag älskar Ida=) Och våra filmkvällar, dom är wonderful=) Fast just nu får det ju bli filmkväll utan godis eftersom hon har godisförbud till 17 februari. Poor kid. Jag skulle aldrig pallat... Vi ska iaf laga mat alldeles själva, vi får väl se hur det går=P Jag tror aldrig att jag lagat mat med Ida förut, kanske på ngn hemkunskapslektion för längelängesen^^

Btw var det sms-premiär förut, det gick, det gick jättebra! Fullkomlig lycka att se att det stod "Meddelande skickat" ist för "Skickat meddelande avvisat". Pure happiness=) Man bli nämlich väldigt handikappad utan sms för dom som inte vet det^^

Men som sagt, nu ska jag resa mig upp...

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-01-04 21:29:42

När får jag sms då? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela