Sara

Sara kollar på Let´s dance

Publicerad 2007-01-12 21:15:12 i Sakerna

Alltså, egentligen vet jag inte vad jag gör här. Jag BORDE gå och lägga mig eftersom jag är övertrött och jag får icke missa tåget imorrn. Då blir Ida mkt sur på mig^^

Och Let´s dance är faktiskt inget mästerverk direkt, det bästa är klänningarna... Faktiskt^^ Djävulen är mkt bättre, men jag tänkte försöka låta bli att sträckläsa den, jag ogillar böcker som tar slut för fort (det är ju inte MITT fel!). Det kan ju hända att jag tröttnar på att plugga texter imorrn till tåget, då kan det vara bra med en bok^^

Well nu ska jag fortsätta kolla på de dansanta kändisarna, och på tal om klänningar, VEM har tvingat på Agneta Sjödin den hemska saken, SNÄLLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela