Sara

Sara lider av eventuell träningsvärk

Publicerad 2007-01-15 17:39:28 i Sakerna

Hmm, det regnar och blåser mkt... Det är inte väldigt trevligt, jag som ville gå ut och promenera och vara hurtig=( Otrevligt är även styrketräning på gympan. Joooobbigt. Mkt bättre att ha styrketräning alldeles för sig själv, då kan man göra det i sin egen takt^^

Yngve verkade ju däremot ha haft det trevligt i helgen eftersom hon såg misshandlad ut och gick omkring med halsduk på sig^^ Stackars lilla Yngve=P

Och om det är ngn som vet skillnaden mellan transistiva och intransisitva verb så skulle jag vara tacksom för en förklaring.

Men men, nu ska jag ta och kolla på Notting Hill eftersom kom på att det var läääängesen jag såg på den. Och Hugh Grant är ju bara såååå het^^

Notting Hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela