Sara

Sara lyssnar

Publicerad 2007-01-30 18:23:17 i Sakerna

Idag pratade Märit om hur man "fångar sina åhörare" när man ska hålla föredrag. Bl a skulle man göra det intressant, ha en bra inledning, känna sig bekväm i sina kläder (mysbyxor vafan, då ser man iaf inte tjock ut=P) och vara glad och entusiastisk.

Men, faktum är att ser man bra ut så lyssnar ju folk på en eftersom man anser att snygga människor är intressantare än de mindre snygga. Jag skulle ju lyssna spänt om en snygg kille ställde sig framför mig. Mkt mer än en liten plugghäst till tjej. Så hemsk är jag^^ Mannen nedan (som, för dom som inte vet det, heter Jude Law=P) skulle jag lyssna på. Lätt att jag skulle^^

Jude Law

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela