Sara

Sara ogillar NTN-dag

Publicerad 2007-01-30 11:39:00 i Sakerna

Jag vet inte riktigt om jag vill ha temadag på torsdag. NTN verkar så tråkigt, dessutom överöses man hela tiden mad tjat om narkotika och grejs. Jag har fattat att man inte ska knarka, faktiskt. Dessutom så kan jag inte utnyttja den uteblivna spanskan om temdagen slutar sent. Det är otrevligt. Tror dock att jag ska satsa på att ta sena bussen in, kanske blir fem minuter sen men vafan, det är ingen som bryr sig om det. Jag vill faktiskt inte vara här en timme innan heller, det känns onödigt=P

Men, nu ska jag sakta dra mig mot 304 och företagsekonomin som förhoppningsvis slutar...

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-01-30 13:02:47

Orka temadag öht:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela