Sara

Sara om dagarna

Publicerad 2007-01-06 11:26:28 i Sakerna

Gårdagen:
Extremt slapp. Jag satt framför datorn, tv:n (med en virknål i handen), eller över en bok hela dagen. Men ja, jag hann med att gå ut, är så trevligt att gå ut och promenera nuförtiden när man har en mp3 att lyssna på=P

Well, gårdagkvällen var iaf extrem-mys eftersom jag och mor var ensamma hemma (tro mig, det händer två ggr per år). Vi åt hemgjord pizza med tonfisk och cider till (hon drack julöl=P) och sen kollade vi på Sportens årskrönika och drack te och åt godis=) Min mamma är mysig=)

Dagen:
Läre se ut precis som gårdagen med undantaget att jag kommer att vara själv hemma efter halv fyra. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för då... Äta upp mina Noblesse kanske, eller äta alla goda tryfflar i frysen... Detta tål att tänkas på=P Det blir iaf Sky Captain and the world of tomorrow på tv ikv. Den ska ses, Jude Law är ju med=P Förmodligen blir det en virknål i handen då också. Att virka schalar är mkt mysigt, och man (jag) kan inte ha för många schalar, ungefär som med skor och väskor faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela