Sara

Sara pratar strunt

Publicerad 2007-01-08 14:31:29 i Sakerna

Har, inte mycket har hunnits med idag, beror nog på vädret. Så fruktansvärt trist och tråkigt. Har inte ens genomfört den dagliga promenaden, borde egentligen tvinga mig till det men jag vill inte... Well, jag har  ju iaf hjälpt Sofie med naturkunskapen (dagens goda gärning) och så småningom ska jag rycka upp mig och slänga på sminket, jeansen och baskern och ströva in på Synoptik, synintyg för körkort och nya linser... Hoppas att jag kan få med mig mamma in på Norders också och drömma över alla underbara böcker som jag vill ha! Visserligen har jag inte komit igenom hälften av min julklapps/födelsedagsskörd än, men fler böcker är aldrig fel=P Vill läsa Bergdorfblondiner, även om säkra källor påstår att översättnigen suger... Well, eventuellt får det väl bli på engelska då.

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-01-08 16:06:45

Intyg på att du kan se eller intyg på att du INTE kan se?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela