Sara

Sara prioriterar...

Publicerad 2007-01-09 19:29:23 i Sakerna

Well, jag klarade mig igenom dagen, med glans^^ Hann faktiskt kolla in rean på Vero Moda också eftersom vi slutade en halvtimma tidigare=) Dock var det inget jag ville ha, eller okej då, det är ganska stort behov av en röd polotröja, och den fina miniklänningen skulle inte heller suttit fel faktiskt. Men det får bli en annan dag typ på lördag i Gbg om jag hittar ngn som vill hänga med. Måste börja fråga runt om detta snarast. Dessutom står stuprörsjeans högst på prioriteringslistan. Så polotröja och miniklänning får vänta. Mor dillade dessutom ngt om att eventuellt sy minikläning åt sin söta lilla dotter. I like min mor=)

Och jag fick MVG- på min uppsats=) Och MVG i slutbetyg på datakunskapen=D
Det är en bra dag idag. Förutom att det regnar och blåser som as och jag var tvungen att cykla hem i ovädret. Men jag klarade mig bra i min nya schal och basker=)

Kommentarer

Postat av: Ejlan :P

Publicerad 2007-01-09 21:12:40

Stuprörsjeans? Oj oj oj. .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela