Sara

Sara ska aldrig skaffa hund...

Publicerad 2007-01-26 09:03:00 i Sakerna

Joo, det är fredag och ajg är tvungen att gå ypp klockan 06.30 pga spanska när alla andra i min klass (utom de smarta som INTE läser nybörjaspråk) inte börjar förrän halv tio. Surt. Men det klarar jag, jag får ju iaf sluta tidigt=P

Det var i vilket fall som helst otrevligt att gå till bussen imorse eftersom det var snöblandat regn och blåst... Men jag drog upp min huva över huvudet och härdade ut. Det knepiga är att det är en man (troligen nyinflytttad göteborgare) som rastar sin hund när jag är på väg till bussen. Klockan är 7, det är kolmörkt, det blåser och regnar, han rastar hunden! Herregud, jag ska aldrig skaffa hund...

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-01-26 11:55:46

Palla RASTA en hund, släpp ut hundfan och peka vart han ska gå bara;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela