Sara

Sara ska få kilt=P

Publicerad 2007-01-19 17:13:30 i Sakerna

Jag tycker så extremt mkt om min mor så det finns inte=) Hon ska klippa  av sin gamla kilt och sy en kortare version till mig=) Dock blir det hög midja på... Men jag antar att jag får dölja det med långa tröjor...

För övrigt har dagen varit som fredagar brukar, lång, och kanske inte alltid jätterolig=P Det bästa var spanskan när Erik påstår att vi ska gå till barer och dricka sprit=P Eller ja, de i dialogen vi skrev skulle göra det^^

Det sämsta var när Ugglan påstår att vi inte alls behöver en lektion till för att göra klart vårt arbete även om vi missade lektionen idag pga lumpar-info... Ugglan är dum!

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-01-19 18:03:56

Men ojsanhoppsan, haha, du är tjej, vad ska du med en kilt till^^

Postat av: Konow

Publicerad 2007-01-19 18:04:55

Jag har två btw:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela