Sara

Sara ska ha matte

Publicerad 2007-01-24 07:54:02 i Sakerna

Jag pallar inte dom här mornarna, ngn dag kommer jag få ett utbrott på bussen eller på väg till bussen och skrika och sparka och slå på saker och ting. Finns visserligen inte så mkt att slå på på väg till bussen men jag får väl hoppas på att det åker förbi en bil eller ngt, eller så klipper jag upp staketet till strutsarna. Funderar på om jag ska hyra in en sällskapsdam (värsta överklassordet=P) så att jag har ngn att prata med. Mp3:n är inte så bra på att samtala tyvärr, även om den är mkt trevlig iaf=P

(Herregud, nu pratar Caroline, vem nu det kan vara, med "Kära Gunnel", hjälp, de vuxna på skolan är scary=S)

För övrigt är jag/håller på att bli sjuk. Min mor tror att gårdagens träningsvärk snarare var muskelvärk innan sjukdom och min hals är värsta raspig. Vete rackarns om jag kan vara med på kören sen, och gympan är nog körd=P

Alltså, jag tror att jag måste börja ha vantar på mig i skolan. Mina fingrar är svinkalla=S Det är dom visserligen alltid men nu är det extremt, borde kanske börja använda mina lite oglamourösa pulsvärmare, dom är ju faktiskt varma, och sköna=) Idag har jag iaf bullat upp med vackra turkosa schalen som jag köpte på PACS-dagen i våras för 50 spänn, värsta kapet.

Men men, nu ska jag ta och dra mig mot 200-korridoren och min mattelektion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela