Sara

Sara ska plugga (snart)

Publicerad 2007-01-22 14:19:48 i Sakerna

Jag har en känsla av att det här schemat kommer att bli bra... Även om den här håltimmen kanske är lite tråkig. Men faktiskt är det ju så att jag kan använda den tiden till att plugga. Om jag nu varit så smart och tagit med mig tyskan=P Jag får väl springa och hämta latin-boken lite snabbt. Det var riktigt, riktigt kul med latin. Och Margareta är mkt bra som lärare=) Till skillnad mot Ugglan som nog har lite svårt att förstå varför vi vill ha en lektion extra istället för den vi missade i fredags. Berit är ju iaf på vår sida, känns mkt skönt faktiskt=) Berit är bra=)

Oh=) Idag börjar min lilla kör igen, sådant är mkt, mkt trevligt=) Sjunga är trevligt=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela