Sara

Sara ska prata i tfn, bl a

Publicerad 2007-01-01 22:25:56 i Sakerna

Rackarns! Imorrn kommer att bli en sån där tfn-samtalsdag igen. Måste ringa Synoptik, Telenor och mina potentiella sommarjobb (nej, jag tänker inte berätta vilka, då ringer alla andra innan mig). Måste dessutom ta tag i skolarbetet, har inga helger kvar att skylla på. Ska försöka komma på ngn giltig ursäkt till att slippa extremt atora släktträffen på fredag också... Vet inte riktigt om jag pallar en kväll med ca 40 släktingar som man knappt vet vad dom heter. Måste dessutom var artig, gå en runda och hälsa i hand på alla. Har aldrig förstått vitsen med det. De vill ju inte prata med en iaf. Och vill de det brukar de komma fram. Btw tror jag inte att dom vet vad jag heter heller. Iaf inte merparten av dom, men, jag råkar väl bli lite lägligt sjuk på fredag antar jag.

Enda anledningen till att gå dit är engentligen mkt goda fikat som brukar komma efter gröten (japp, alltid gröt, tradition). Min farmors syster brukar göra övergod hemgjord glass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela