Sara

Sara vet fem bra saker=)

Publicerad 2007-01-11 20:29:12 i Sakerna

Faktiskt en ganska bra dag idag=) Det gick iaf bättre på musiken, även om jag inte kan stämman på Mr. Blue Sky. Och jag kan absolut inte texten till de låtar jag ska sjunga och köra på^^ Men det blir plugg på tåget till Gbg på lördag har jag lovat mig själv.

Den andra riktigt bra saken idag är att jag fick MVG på mitt naturkunskapsprov, DET var mkt trevligt=) Eftersom förra provet gick så dåligt så var jag tvungen att skriva riktigt bra på det här för att få ett VG i slutbetyg. Och jag får väl hoppas på att inlämningen går bra nu också så har jag ett VG som i en liten ask=) Återstår bara att se vilket betyg det blir i musiken, vågar inte gissa på det faktiskt. Har ingen aning...=S

Den tredje bra saken är att jag fått en bra vikarie istället för Matilda som flöjtlärare. Lasse, och det blir nog bra, även om det är extremt stor skillnad på honom och Matilda^^

En bra sak till... Mamma har inhandlat honung så nu kan jag börja mitt the-pimplande igen=D The med socker är nicht gott. Nicht gerade.

Jo just det, det snöade idag, och det var så mysigt att gå från skolan till mormor och morfar. Jättehärligt, jag älskar snö, fast kanske mest snöfallet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela