Sara

Saras sportlov

Publicerad 2007-01-18 20:11:34 i Sakerna

Tror faktiskt att jag har löst sportlovsfrågan nu. Jag ska åka upp med kära familjen (bävar) och åka tåg ner på onsdagen. Mkt bra lösning enligt mig och mamma. Dock ser min pappa ledsen ut så fort det kommer på tal. Han vill att jag ska vara med hela veckan och han får den där rösten och minen som gör att jag vill börja gråta bara för att han tycker så mkt om mig. han gör det säkert med flit också, rackarns honom. Han kommer ju inte tvinga mig att följa med men han kommer säkert att komma med kommentarer om hur tråkigt det kommer bli utan mig och då kommer jag få dåligt samvete. Han vet hur han ska få mig dit han vill den mannen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela