Sara

Aktiva jag!

Publicerad 2007-07-24 17:29:54 i Sakerna

Ha! Heute bin ich aktiv gewesen =) Har målat nästan hela södergaveln på farmor och farfars brygghus. Hoppade dock den allra högsta biten och funderar på att leja bort den delen av arbetet. Men vafan. Jag får väl ta mig i kragen och försöka låta bli att vingla på stegen ^^ Gillar inte att klättra på stegar, är väldigt ickeaplik... Stegen jag hade idag var dessutom extremt vinglig... Den darrade ordentligt när man klättrade. Hualigen. Men jag överlevde iaf. Och ska nu fortsätta att läsa. Hann inte så mkt förut efterosm jag skulle laga mat också =P Korv och makaronen som hyllades som värsta gourmetmaten av den manliga delen av min familj (fast pappa var nog gladast över att jag hade skurit upp tomat och gurka =P).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela