Sara

Cornflakes i frysen

Publicerad 2007-07-07 12:09:45 i Sakerna

Ingen blogg igår. Var alldeles, alldeles för trött. Vaknade upp med ont i halsen och var allmänt hängig men eftersom jag är den jag är (hatar att behöva vara hemma från saker p.g.a. sjukdom) så masade jag mig iväg till jobbet iaf. Och det var en BRA dag. På förmiddagen gick vi till barnenes egentliga dagis (som är sommarstängt) och de lekte jättebra där och alla var glada. Sedan gick vi tillbaka till Junibacken och direkt efter lunch så gick vi ut. Så jag var ute nästan hela dagen igår och bättrade på brännan på armarna. Oturligt nog hade jag t-shirt på mig igår = bonnabränna = mindre sexigt. Men det får jag väl råda bot på ngn annan solig dag. Jag hoppas verkligen att det kommer fler den här sommaren! När jag kom hem mådde jag iaf sjukt dåligt och min hals gjorde konstant ont. Men jag tog en alvedon och sedan blev det mkt bättre. Så jag parkerade mig framför Golden League och smäckte i mig cornflakesgodis. Det var mumsmums men jag känner mig inte överdrivet nyttig precis ^^ Dock måste man få vara onyttig ngn gång ibland också, faktiskt!

Idag har jag städat lite och i eftermiddag ska vi åka och hälsa på min alldeles förska kusin. Två veckor tror jag att hon är. Det ska bli mkt trevligt att få se henne =)

Men nu ska jag göra en räd ner till frysen och se om det finns nga cornflakesgodisar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela