Sara

Dålig dag idag

Publicerad 2007-07-21 12:12:39 i Sakerna

Jag är sjukt trött på frånvaron av sol nu. Jag pallar seriöst inte mer moln. Jag har inte badat en enda gång i sommar. Inte ens funderat på det. Och då är det illa. Riktigt illa...

Idag är jag dessutom fruktansvärt uttråkad och en aning deprimerad också. Vill helst inte göra ngt annat än att ligga i sängen och gråta ögonen ur mig. Men jag kan inte av ngn anledning... Jag gillar inte det här med att frossa i sitt eget lidande. När man dessutom inte har ngt lidande att frosssa i är det ännu värre. Bläh...

Men nu ska jag ta tag i det här och göra ngt ordentligt!

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-07-21 21:49:32

Varför är du deprimerad din stackare?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela