Sara

Eld, tut och dagis

Publicerad 2007-07-02 16:18:36 i Sakerna

Höm. Min far tycker att jag bör lära mig att elda om jag ska vara hemma ensam nästa vecka. Jag suger på att elda ^^ Är verkligen sjukt dålig på det. Jag tycker att vi borde sätta på elen men käre far tycker att det är onödigt. Hrmpf... Jag tror att det lär bli min pojkvän som får elda ^^

Var ute och övningskörde igårkväll. Ända in till staden på 47:an. Första ggn jag körde på stor väg. Och det var sjukt läskigt. Jag körde dessutom så sakta att det bildades bilkö efte rmig och när bilarna började köra om tutade de på mig eftersom de var irriterade för att jag körde så sakta. Dålig stil tycker jag. Jag kan ju inte rå för att det är första ggn?! Och jag hade ju min skylt på, då kan man väl visa lite respekt eller? Dessutom är det faktiskt inte förbjudet att köra sakta. Så det så!

Idag har jag varit på jobbet, "nya" jobbet eller vad man ska kalla det för. Men det ska nog funka bra där också tror jag. Fast det är ganska många grupper där och när alla är ute samtidigt är det sjukt mycket barn och svårt att hitta "sina" barn. Men nu finns det iaf ett riktigt personalrum där man kan smita undan. Det var lite jobbigt förut att det inte fanns ngnstans där man kunde ta en paus.

Kommentarer

Postat av: Ejlan :P

Publicerad 2007-07-02 21:09:49

HAHA, bilkön is the shit :D

Postat av: EJlin

Publicerad 2007-07-03 13:04:28

Att elda är jäkligt svårt, och folk kör alltid om övningskörare hur snabbt man än åker, det är faktiskt dålig stil :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela