Sara

Frånvarande: Pojkvän och sol

Publicerad 2007-07-20 17:07:26 i Sakerna

Nu har pojkvännen åkt hem. Efter att ha varit här  typ två veckor. Han ville stanna längre men jag sa att det fick han inte =P Hans familj måste ju få umgås emd den raringen lite också ^^

Men men. Det har iaf varit en helt okej vecka. Dock sjukt dåligt väder vilket innebär att det varit väldigt mkt filmer, tv-serier och böcker för min del. Lite tröttsamt i längden faktiskt. Men ikväll ska det bli ändring, jag ska åka till mormor och morfar på namnsdagskalas (jag hade nanmnsdag igår och mormor har det idag). Förhoppningsvis får jag träffa min färska kusin Maja också, hon borde vara en månad nu. Eller ngnting sådant =) Jag får ju iaf träffa den inte fullt så färska kusinen Tilda. Den härliga flickan =)

Men först hinns det med lite mer läsande. Dock är det ganska bra väder så jag fundera på att lägga mig i solen och göra det. Fast då går solen säkert imoln direkt. Bläh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela