Sara

Fungerande telefon!

Publicerad 2007-07-15 11:28:47 i Sakerna

Ha, telefonen fungerar igen =) Den väckte mig idag =P Så den fungerar ^^

Är på bättre humör idag än vad jag var igår. Vet ej vad detta kan bero på. Men det kan vara det att jag tog på mig plasthandskar när jag målade idag. Lite mesigt, jag vet. Men har man långa naglar är det sjukt otrevligt att få färg under dem, och när färgen dessutom måste tas bort med lacknafta är det ett helvete. Så jag gav efter för bekvämligheten idag. Fast det är inte speciellt bekvämt med plasthandskar. Det är snarare äckligt, varmt och klibbigt. Hualigan ^^

Efter maten idag ska jag och mor min ta en tur till Tidaholm för att gå på diverse loppisar. Ganska oekonomiskt (och inte bra för miljön heller) gjort av oss att åka många mil när vi faktiskt har en loppis bara en och en halv kilometer härifrån =P Men det bryr vi oss inte om =P Här ska shoppas =) Problemet är bara att ingen av oss har nga pengar att shoppa för =P Men det löser vi säkert iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela