Sara

Ickefungerande telefon

Publicerad 2007-07-14 17:30:22 i Sakerna

Bläh. Jag är på dåligt humör idag. Har varit det hela dagen av ngn knepig anledning, jag har ju faktiskt ingen anledning alls att vara på dåligt humör. Men jag antar att det är så ibland...

Jag har iaf gjort lite nyttigt idag. Oljat lite brädor och inhandlat hylla att sätta upp på vägg + målat nämnda hylla. Dessutom gjorde jag en halvtimma på träningsmaskinen. Skulle egentligen gått en sväng men det regnade ute och jag kände inte för att bli blöt =P

Telefonen funkar inte härhemma. Vet ej vad det är för fel. Det är mkt knepigt eftersom internet funkar alldeles utmärkt. Helt sjukt ^^ Kan ju inte ringa till David och är helt uppbragt över detta ^^ Har inga pengar på mobilen att sms:a med heller så jag får väl bara hopaps på att han inte tror att jag övergivit honom eller ngt sånt =P

Men nu ska jag gå och bearbeta min mamma för att jag ska få pizza till kvällsmat =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela