Sara

Intresse: Arbetslös

Publicerad 2007-07-22 14:13:41 i Sakerna

Har tragglat mig igenom intressetest på ams.se. Och det hjälper en ju inte direkt. Var man inte förvirrad innan blir man det definitivt nu. Hö. Jag skulle dessutom bara bli saker där det rådde "stor konkurrens om jobben". Det låter ju bra. Jag ska alltså bli arbetslös, prima!

Nej... Jag vet fortfarande inte vad jag ska bli. Men jag vet iaf att jag inte ska bli bonde =P Fast det sa far min också och det var just det han blev (även omhan själv på fullt allvar påstår att han itne blivit ngt).

I vilket fall som helst ska jag pallra mig ut och springa en runda nu. Det blev väldigt mkt godis igår så det är välbehövligt med lite motion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela