Sara

Kvinna vs. Man

Publicerad 2007-07-26 12:20:17 i Löjliga listor

Min kvinnliga sida:

[x] köpt en hårfön
[ ] sminkat mig i ett annat avseende än att se rolig ut
[x] följt med som smakråd på en shoppingrunda
[x] pratat känslor
[x] tänkt på att matcha mina kläder
[x] berömt en person av manligt kön för sitt utseende
[x] ringt upp en person utan konkret syfte
[x] funderat på namn åt mina barn
[ ] insett storheten hos Barbara Streisand
[ ] druckit cosmopolitan
[x] sett ett avsnitt av sex and the city
[x] sett två avsnitt av sex and the city
[x] känt mig sugen på en kopp te
[x] känt glädje över att fått blommor i present
[x] gjort ngt romantiskt på eget initiativ
[x] blivit arg utan anledning (typ hela tiden)
[ ] brytt mig om H&M:s val av modell
[x] pratat skvaller
[x] varit arg/sur utan att tala om det
[x] kramat en kille
[x] dansat
[x] bakat åt dig själv

Totalt: 18/22

Min manliga sida:

[ ] ljugit om hur mkt jag druckit
[x] ätit en blodig stek
[x] läst en biltidning
[x] framgångsrikt använt en borr, hammare eller ngt annat redskap?
[ ] lovat ringa dagen efter med struntat i det
[ ] skött grillen under en grillfest
[x] läst en bok av Jan Guillou
[ ] läst ett nummer av slitz
[ ] dunkat ngn i ryggen av syfte att få denne att känna sig upskattad
[ ] känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[ ] gått på en Ulf Lundell konsert
[ ] använt händerna till att slå ngn i syfte att skada personen?
[ ] sett alla die hard filmerna
[ ] gjort lumpen
[ ] läst nick hornby
[ ] känt mig tvungen att knäcka ngn i armbrytning
[ ] känt mig häftig över att åka jättefort i en bil
[x] lagat ngt på egen hand
[ ] skrikit ?kom igen nu gubbar? på en fotbollsplan
[ ] tävlat i att dricka öl

Totalt: 5/20

I believe I'm a female ^^

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2007-08-02 15:24:53

Jag älskar dina listor, fortsätt med dem så jag kan kopiera till min blogg :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela