Sara

Långtråkigt

Publicerad 2007-07-13 19:16:13 i Löjliga listor

Namn - Sara Göransson
Födelsedag - 901227
Hemstad - Falköping
Ögonfärg - Blå
Hårfärg - Blond
Längd - 168.5 cm
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - Tendens att säga taskiga saker rakt ut.
Stjärntecken - Stenbock
Skostorlek - 38
Är dina föräldrar skilda - Nope
Skor idag - Svarta Blend
Svagheter - Noll tålamod
Rädslor - Ormar
Mål för året - Överleva gymnasiet samt orka plugga ordentligt för att behålla/förbättra betyg.
Mest använda fras på msn - Hej
Det första du tänker på när du vaknar - Jag orkar inte gå upp. / Åh vad skönt att jag inte behöver gå upp.
Bästa kännetecken - Oj ingen aning. Fast jag skulle tro att blondheten syns på ganska långt håll ^^
När går du och lägger dig - Tidigt med andra människors mått mätt.
Mest saknade minnet - Skidresorna när man var yngre var ju trevligt.

FAVORIT
Färg
- Det växlar. Rosa och rött är dock starkt förekommande.
Mat - Haha, som att jag skulle kunna välja mellan allt gott som finns eller? (Matvrak)
Sport - Tränar jag själv springer jag. Men friidrott och konståkning är roligast att kolla på =)
Djur - Öh... Inget.
Glass - Glass är öht inte min grej.
Godis - Malace colaflaskor + choklad i alla former =)
Affär - The Body Shop
Skådespelare - Öh... De snyggaste killarna ^^ 
Låt - Beror på humör. Men Right here waiting är aldrig fel.
Nummer - Inget.
Tuggummi - Gröna eller gula Extra =)
Helgdag - Julen är sjukt härlig.
Årstid - Jag gillar höst och vår.
Tandkrämssmak - Finns det ngn som öht känner skillnad?
Radiostation - RixFM
Parfym - Laguna, mmm =)
Doft - Nybakat ^^


VÄNNER OCH LIVET
Vad vill du bli när du blir stor
- Jag ÄR stor. Och nej, jag vet inte vad jag vill göra när jag slutar gymnasiet.
Hur vill du dö - Nödvändigt att tänka på?
Vem av dina vänner är mest lik dig - Höm, ingen är särskilt lik mig alls ^^
Vem är mest högljudd - Jag =P
Vem får dig mest att skratta - Maria =)
Vem har du känt längst - Néa och Kusinen ligger nog delat där tror jag ^^
Vem är blygast - IdaPida =P
När grät du mest - När två vänner svek mig.
Bästa känslan - Lycka
Värsta känslan - Sorg
Vart vill du bo i framtiden - Inte på landet iaf ^^
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Det var ju det här med tålamodet ^^
Hur länge tror du att du kommer leva - Tjaa, ett par år till lär det väl förhoppningsvis bli.

HAR DU NÅNSIN
Varit kär - Mhm =)
Moonat nån - Nej, och det lär nog aldrig hända heller =P
Blivit dissad - Lätt.
Rymt hemifrån - Nepp
Skolkat - Höhö, jaa, och jag hade sjukt dåligt samvete efteråt =P
Tänkt på självmord - Nej
Sovit utomhus - Tältat, aaa.
Gråtit i skolan - Inte vad jag kan påminna mig om.
Spytt i skolan - Nej, men på dagis.
Velat bli modell - Nej, i fan heller.
Varit otrogen - Nej.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Jag har gjort många dumma saker i mitt liv =P 
Sett en död människa - Nej
Druckit alkohol - Ja
Använt doger - Nej
Ätit sushi - Nej
Varit på scen - Mmm
Snattat - Nej
Retats - Haha, jag är ju Gudinnan av Retlighet =P
Blivit nerslagen - Nej

DU
Svär
- Way too much.
Sjunger bra - Det går att lyssna på.
Duschar dagligen - Nej
Vill gå på högskola/universitet - Ja
Vill gifta dig - Med rätt person.
Tror på dig själv - Oftast
Rycker att du är attraktiv - Det händer.
Kommer överens med dina föräldrar - Alldeles utmärkt.
Gillar åska - Finns det ngn som gör?
Spelar något instrument - Ja
Äger en ipod - Nej
Ber - Aldrig
Går till kyrkan - Sällan
Sover med gosedjur - Nej
För dagbok - Nej, men har gjort riktigt duktigt.
Dansar i regn - Öhm, nej.
Sjunger i duschen - Nej

THIS OR THAT
pepsi/cola
mc donald's/burger king
singel
/gruppdate
choklad/vanilj
jordgubbar/blåbär
kött/veg.
Tv/film
gitarr/trummor
adidas/nike
kinesiskt/mexikanskt

kakor/paj
blind/döv

KAN DU
Gå ner i splitt
- Inte direkt =P
Xkriva med båda händerna - Happs, men det är inte vackert.
Vissla - Aaa
Blåsa en bubbla - Bubblor are my shit =P 
Ha dina ögon i kors - Mhm
Nudda näsan med tungan - Yes, and I'm proud of it! 
Dansa - Inte särkilt bra =P
Äta vad du vill utan att oroa dig - Öhm, jaa...

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade
- Mamma
Du pratade i telefon med - Mormor
Du msnade med - Matilda
Du kramade - Mamma
Du skällde på - En liten kille på dagis 
Du sportade med - Haha, öhh... Sofie och jag genomled väl ngn gympalektion =P

SENAST DU
Skrattade - Idag
Grät - Hmm... Minns inte, inte så värst längesen dock.
Filmen du såg - Ever After
Tuggade tuggummi - Yesterday
Drog ett skämt - Öhm... Ingen aning =P
Sjöng en sång - Idag. Vi sjöng fruktsången på dagis ^^

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster
- Vackert, solbelyst fält med rågvete, vackert gammalt hus samt enebacke med betande kossor.
Lyssnar du på musik nu - Nepp
Om ja, vad -
Vad har du på dig - Mysbyxor, linne och kofta.
Vad är det på din musmatta - Touchpad, darling.

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter
- Nej
Mirakel - Nej
Magi - Nej
Gud - Nej
Satan - Nej
Spöken - Nej
Tomten - Nej

RANDOM
Vilket land skulle du vilja besöka
- En massa, Italien, Storbritannien, USA, Irland, Spanien, Australien.
Hur många plattor äger du - Inte så värst många =P
Hur många kuddar sover du med - 3 (Men det är Davids fel)
Dricker du mjölk - Jag bor på bondgård =P
Person du hatar mest - Tror inte att jag hatar ngn alls.
Tror du gud är en tjej - Jag tror inte på Gud.
Vad borde man uppfinna - Billig hårborttagning som man bara behöver använda en gång.
Är du ett hälsofreak - Nej
Om du fick åka till en annan planet, vad skulle du göra - Jag vill inte åka till ngn annan planet.
Vilket är det värsta vädret - Blåst och regn/snö är ingen härlig kombination.
Lekte du med actionman som liten - Nej, men med Barbie =)
Hur många ämnen har du ig i - Inget, inget alls.

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-07-13 21:54:35

VARFÖR är det MITT fel att du har tre kuddar???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela