Sara

Mor och jag

Publicerad 2007-07-26 21:19:22 i Sakerna

Jag och mor har haft tjejkväll på stan =) Det rä alltid trevligt att åka och shoppa med henne =) Visserligen blev dte itne så mkt inhandlat men jag köpte iaf en mörkblå tröja med puffärm på Vero Moda. Sedan gick vi både länge och vl och dreglade över böcker hos Norders. Men det blev inget. Och det är ju inte nödvändigt heller för jag har fortfarande tre olästa böcker kvar sedan jag länsade biblioteket i måndags och efter det hade jag tänkt plöja ignenom Harry Potter-serien för fjärde ggn eller ngt sådant. Tänkte att om jag börjar nu så lär jag vara klar tills sista boken kommer ut. (Jag lär säkert vara kvar lååångt innan, men man kan ju aldrig veta hur mkt lärarna tänkt att plåga oss i höst.) Dessutom konstaterade jag att mor har en pocketbok i sin bokhylla som jag inte läst och alltså kan jag läsa den också. Sedan ska vi se om vi ska köpa de två andra böckerna i den serien också =P Jag och min mor är bokmalar av högsta klass =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela