Sara

Nagelproblem

Publicerad 2007-07-27 09:37:35 i Sakerna

Jag har gjort en revolutionerande upptäckt! När man målar med Falu rödfärg mår naglarna absolut inte bra. Antagligen mår de inte bra vilken färg man än målar med. Men med rödfärg får de en läskig orange ton. INTE snyggt. Borde måla över det med nagellack med orkar inte =P Det får bli en annan dag.

Idag ska jag inte roa mig med att kladda med nagellack. Istället ska jag nog springa en sväng alternativt gå på maskinen ett tag och sedan ska jag laga mat åt den hungriga hord som utgör min familj. Sedan ska jag åka till min älskade pojkvän. Han fyller år i morgon den sötingen =) Så jag ska försöka ta mig obemärkt ut ur hans rum innan han vaknar imorgon bitti så att hans familj kan väcka honom utan att jag ligger i sängen och blir väckt jag också =P Det skulle ngo förta lite av hela upplevelsen tror jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela