Sara

Onödigt oroande

Publicerad 2007-07-26 12:12:07 i Sakerna

Jag har nog en trött dag idag tror jag. Vet egentligen icke vfr. Visserligen somnade jag sent inatt men jag gick ur sängen sent också så jag borde ha tagit igen det nu. Rent logiskt. Fast livet är mkt sällan logiskt. Tänk vad mkt lättare allt vore om det vore logiskt.

Logiskt vore t ex att "West Side Story" började 22.50 istället för 22.30 ikväll. För 22.50 slutar nämligen "10 orsaker att hata dig". Och jag vill se båda. Stort problem =P Mycket stort =P Men jag får väl försöka lösa det på ngt sätt ikväll. Jag kan ju tvinga ngn annan att titta på första 20 minuterna av "West Side story" och sedan kan den perosnen göra ett snabbreferat ^^ Å andra sidan vet jag på ett ungefär vad som händer så ett snabbreferat är kanske inte nödvändigt...

Känner att jag oroar mig för ganska oviktiga saker. Jag behöver ngt ordentligt att oroa mig för =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela