Sara

Regnkläder på! Regnkläder av!

Publicerad 2007-07-04 19:16:42 i Sakerna

Ham ham... Hade ingen bra dag igår. Det regnade när jag åkte in till jobbet så när jag var framme var jag tvungen att byta byxor eftersom det regnat igenom mina regnbyxor. Som tur var hade jag förutsett det och hade med mig ett par andra. Sedan fick jag reda på att vi skulle gå en promenad i regnet. Bläh tänkte jag men drog glatt (jaja, någorlunda iaf) på mig mina regnkläder igen. Tog en liten kille i handen och promenerade iväg. Väl tillbaka var jag sjukt trött på allt vad regn heter och det var nog resten av personalen också så vi gick inte ut mer den dagen. Men det regnade ju självklart när jag skulle åka hem igen. Så då blev jag blöt IGEN. Men jag och min mor åkte och  handlade nya regnkläder som det inte regnar igenom så nu är jag iaf fit for fight när det gäller det =) Jag hann även med en halvtimme på träningsmaskinen igår. Skönt, skönt. Om än sjukt tråkigt eftersom jag inte hade ngn musik.

Idag regnade det faktiskt inte när jag åkte in, tro det eller ej. Dock började det regna lite när vi gick ut efter frukosten därför gick jag in och tog på mig regnkläder. Det var bara det att när jag kom ut igen hade det slutat regna och solen lyste. Så jag fick vackert ta av mig regnkläderna igen. Och efter en stund började det regna igen så man fick hålla på att knäppa och stänga regnjackan hela tiden =P Men men. Annars har den här dagen i varit särkilt dramatisk. Jag har varit i Skövde med IdaPida, vi picknickade lite och strögade runt i diverse affärer. Jag inhandlade bl a en almanacka =)

Det var trevligt att umgås med henne lite, det var så längesedan vi gjorde det... Vi smäckte i oss en massa godis, som vi alltid gör och pratade en massa skit + bestämde datum för Lisebergsresan. Trevligt värre =)

Men nu ska jag ta och sms:a min pojkvän och se om han vaknar. Den rackaren sov när jag försökte ringa honom förut...

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2007-07-04 19:42:07

hihi, vist är det underbart med regn. BLÄ!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela