Sara

Sjukdom = Halsfluss

Publicerad 2007-07-09 09:58:43 i Sakerna

Farbror doktorn berättde för mig att det fanns halsflussbakterier i min hals, antagligen har de kommit ifrån ngt sött litet barn på dagis. Men jag fick iaf pencillin och slutar smitta ngn gång imorgon kväll. Så på onsdag är jag nog tillbaka på jobbet igen tror jag. Om jag känner mig själv rätt klättrar jag på väggarna härhemma ngn gång vid det laget. Som tur är har jag ju min pojkvän inte alltför långt bort för tillfället därför kan han titta in till mig imorrn om jag har extremt behov av sällskap och sysselsättning.

Men idag ska jag bara, bara vara hemma. Läsa, titta på film och lyssna på när regnet slår mot förnstret. Det lät romantiskt va? =P

Kommentarer

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-07-09 10:48:45

Halsfluss är totalt not the shit, var glad för att du inte har den "riktiga versionen"...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela