Sara

Skolprat

Publicerad 2007-07-24 10:42:03 i Sakerna

Haha, ojdå. Diesel var visst bara billigare än bensin ^^ Rackarns också =P

Iaf. Jag tog mig in till staden igår på moppe. Och det var svinkallt med det regnade iaf inte övermkt så jag var torr när jag kom fram, skönt det =) Sedan hade jag och Sofie mkt trevligt. Vi lagade ost- och skinkpaj och kollade på Jalla Jalla eftersom jag aldrig hade sett den. Hur jag nu har kunnat undgå det övergår mitt förstånd, men nu har jag iaf sett den =P Sofie kläckte dessutom ur sig att det skulle börja två nya i vår klass till hösten. Det hade Mikael och Berit berättat på skolavslutningen (då jag inte var med). Hon mindes inte vad de hette men vi satte oss ändå vid skolkatalogen och försökte lista ut vilka det var. Det lyckades dock inte så bra =P Men jag lär ju få se dem i höst i vilket fall som helst så världen går ju inte under ^^

Är fruktansvärt nyfiken på hur schemat blir i höst. Hoppas att det bli ungefär som i våras. Även om det var sjukt jobbigt i slutet av våren. Men det berodde nog på andra saker än schemat... Hursomhelst. Det löser sig nog. Det brukar det ju göra. Klarade jag av den här våren klarar jag nog av hösten också. Och nästa vår också... Sen i trean kan jag ju ta det fruktansvärt lugnt medan alla jurister jobbar häcken av sig =P

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2007-07-24 13:08:09

De som börjar i vår klass är Pontus som har gått tvåan HR och Joakim som gått ettan Np! två fotbollsspelande killar :)

Postat av: David

Publicerad 2007-07-25 18:22:54

Vad var det som var jobbigt i våras då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela