Sara

Smartaste flickan i sta´n!

Publicerad 2007-07-05 16:22:51 i Sakerna

Jag tror att jag är den minst intelligenta människa som går på denna jord! Jag ringde just och bokade en campingstuga för en natt. Det gick jättebra! Det var bara det att när jag lagt på luren kom jag på att jag skulle bokat för TVÅ nätter. Så jag fick vackert ringa igen och boka en natt till. Kände mig SJUKT begåvad måste jag säga =P Hon i tfn kommer säkert att berätta det för alla anställda där som kommer att hånskratta åt mig =P

Men jag har faktiskt inte klantat mig hela dagen. Tro det eller ej! På jobbet idag har jag varit riktigt duktig faktiskt =P Fats det var sjukt trist att vara ute i regnet idag. Vi var ute i cirka en och en halv timme och det regnade hela tiden. Bläh. Då var det skönt att komma in sen kan jag lova... Jag hade dessutom inga stövlar så jag var blöt om fötterna. Som tur är finns det torkskåp på dagis så mina strumpor blev iaf torra ganska fort =)

Annars är jag sjukt trött idag. Kände verkligen inte för att gå upp imorse. Men imorrn är det fredag och på lördag ska jag sova ut. Länge. David kommer ju inte heller så då kan jag sova ostört utan att ngn ramlar ur sängen så fort jag rör på mig=P Han anser att jag är hemsk att sova med eftersom jag breder ut mig så mkt, men jag fattar faktiskt ärligt talat inte riktigt vad han menar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela