Sara

Städning på gång!

Publicerad 2007-07-31 13:56:25 i Sakerna

Städade ur tre lådor med gamla skolsaker igår. Det var en väldig massa papper kan jag ju bara säga. Och en del mkt fula teckningar som åkte rakt ner i papperskorgen =P Dock sparade jag några "berättelseböcker" som jag hade från låg och mellanstadiet. Och lite saker jag skrivit på högstadiet. Plus gamla brev som vi skrev till varandra på lektionerna. Dessutom hittade jag gamla dagböcker som avr väldigt intressanta att läsa. Och chatt i fysikböcker. Minns du Harkel Harkel och brösttävlingen Lager?

Är på städhumör för tillfället och tänkte uttnyttja det till att städa ur min byrå också. Det ligger en massa gammal skit där som jag aldrig änvänder som bara tar upp plats. Men nu ska det ut!

Kommentarer

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-07-31 16:19:04

Klart jag kommer ihåg! Hur kan man glömma att JAG VANN DEN TÄVLINGEN!? Haha, det var tider det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela