Sara

Uttråkad men trött

Publicerad 2007-07-10 09:44:41 i Sakerna

Jag är sjukt uttråkad. Så uttråkad att jag satte på en tvättmaskin nu, bara för att ha ngt att göra. Då är det illa. Men jag har iaf en utflykt på schemat idag. Jag ska till farföräldrarna mina och äta middag. skönt att slippa fixa ngt själv får jag bannemig säga ^^ Dessutom är farmors mat mkt godare än färdiggjorda pajer =P Det värsta är dock att jag åt alldeleles för mkt till frukost. Jag råkade hälla i lite mkt yoghurt i tallriken men kunde inte med att slänga det eftersom jag hade känt mig så slösaktig då. Följden blev alltså att jag åt jättemkt och att jag nu är alldeles mätt och vågar inte ens tänka på att jag kommer att äta mkt sedan också. Bläh... Jag orkar ju dessutom inte göra av med all energi eftersom jag är trött och det är jobbigt att gå till postlådan och tillbaka och att gå upp från källaren. Men vad vet jag. energin kanske går åt till att bli frisk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela