Sara

A-kurs + B-kurs

Publicerad 2007-06-11 15:27:02 i Sakerna

Jag är klar med historian! Och det är så sjukt, underbart, härligt skönt. Nu är det bara ett matteprov kvar på onsdag och sen ska jag bannemig inte se åt nga skolböcker tills nästa termin. Gud vad härligt!

Dagen har annars varit bra. Mådde inte så bra i morse men släpade mig till skolan i alla fall. Hoppade dock att delta på idrotten och struntade i spanskan totalt. Men jag tycker att det avr starkt gjort av mig att vara med på matten. Berit är ju helt knäpp för tillfället. Den galna människan ger oss uppgifter till höger och vänster som hon anser att vi ska göra. Det roliga är att uppgifterna hör till B-kursen. Vi fick börja tidigare med den eftersom vi var klara med A-kursen... Människan är störd.

Men jag är iaf klar med historian. Yey =)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-06-11 23:30:02

Döda tanten Sarta, det känns bättre då^^ Jag var på väg att säga jag lovar, men nja... :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela