Sara

Braiga, blöta betyg =)

Publicerad 2007-06-26 19:52:39 i Sakerna

Jobb idag. Otippat va? =P Och det var som vanligt, söta barn =) Fast idag var det faktiskt en aning långtråkigt eftersom vi börjat packa nu. De ska flytta till ett annat dagis till hösten och nu har de börjat packa ner alla leksaker och rensa ur skåp. Och jag har packat lite också men inte haft så mycket att göra för övrigt. Det är ju lite jobbigt nu när barnen inte kan vara ute eftersom det är så dåligt väder. En aning trist att leka i sanden med regnet hällande i nacken kan man ju tycka =P Så de har varit inne hela dagen och i slutet av dagen började de störa sig på varandra och det blev lite bråk men annars var dte lika söta som vanligt =)

Efter jobbet sprang jag in till expeditionen i skolan och hämtade mina betyg. Och det har gått riktigt bra må jag säga. Jag är sjukt nöjd med mig själv ^^

Sedan blev det centrum och Lilla blå med Sofie. Trevligt värre och vi hade ett riktitg maratonsnack där vi tog igen det mesta vi missat. Det var ganska mycket =P Så nu har jag koll på hennes liv igen, kändes konstigt att inte ha det förut ^^

Efter det gick jag upp till mormors jobb eftersom hon och jag skulle köpa present men när jag väl kom dit (då hade jag gått dit i spöregn med redab blöta jeans) så var hon inte där utan jag fick gå ner till centrum igen... Och sedan åkte jag hem. I spöregn, med dåliga regnkläder och utan lyse på moppen. Bläh. Jag var ganska sur när jag kom hem, och blöt ända in på bara kroppen. Hu. Jag gillar faktiskt regn i vanliga fall, men inte när man ska åka moppe i det, och speciellt inte när man ska åka moppe i regn i motvind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela