Sara

David har fått konkurrens

Publicerad 2007-06-27 18:40:14 i Sakerna

Vaknade i morse av väckarklockan, som vanligt. Det speciella med just den här dagen var att jag upptäckte att det blåste väldigt mycket ute. Och då menar jag VÄLDIGT mycket. Det ryckte i hela huset. Med ens blev jag mindre lycklig när jag kom på att det var moped som gällde idag. Men jag överlevde faktiskt färden till staden, trots konstant, stark motvind. Jag kom visserligen till jobbet en kvart försent eftersom jag varit tvungen att hoppa in på PA:s och handla lunch på vägen, men in kom jag! Och det verkade inte som om flickorna brydde sig =P

Barnen var mysiga idag också =) Och vi tittade på Barbapappa =P Lika bra som alltid, harkel ^^ Dock hade jag en kompis idag när vi kollade på film, en kille satte sig jättenära mig och klappade mig på armen/ gosade sitt huvud mot in arm hela tiden ^^ Senare fick jag veta att han var kär i mig, varpå en flicka inte ville vara sämre och snabbt sa "Jag är också kär i dig". Men jag fick dock erkänna att jag inte var kär i ngn av dem utan i en kille som heter David. Då frågade en annan flicka raskt om vi hade barn =P Och då fick jag säga att nej, det hade vi ju faktiskt inte. "Och jag spm trodde att du var mamma" sa hon då. Hö, ser jag ut osm en mamma kanske? =P Fick många kramar sen när jag skulle åka hem, bl a från den kärlekskranke pojken som även sa att "han tänker på mig hela tiden". Söting där =)

När jag kommit hem åkte jag in til staden igen eftersom jag skulle prova kläder som mamma och mormor skulle köpa i present till en släkting. Och precis innan vi ska betala får jag och mormor syn på ett ställ med myskläder. Jag berättar om min knepige pojkvän som av ngn anledning inte tycker om mina urtvättade, mörkgröna mysbyxor utan klagar på dem. Mormor säger åt mig att pröva kläderna och när vi kommit fram till att de satt bra så erbjuder hon sig att köpa dem till mig. Hon hade en rabatt på 20 % så hon ska gå ner och köpa kläderna imorgon =) Tjohej =) Nu kanske min pojkvän kan tycka att jag är fin även om jag råkar ha myskläder på mig =P

Jag har även hunnit med en joggingtur i regnet idag. Det är alltid skönt att jogga i regn eftersom det är så mycket syre i luften då. Mycket bättre än hemska, kvava dagar med 35 graders sol... Hualigen.

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-06-27 21:37:56

Vi får väl hoppas^^

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-06-28 10:39:34

AAAW, värsta gulliga ungen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela