Sara

Dimrosa mys =)

Publicerad 2007-06-28 16:39:10 i Sakerna

Sitter här i min nya mkt sköna myskläninng som älskade mormor har köpt till mig =) Känner på mig att jag kommer att använda den sjukt mycket =P

Dagen har annars varit bra. Det var riktigt okej att köra in till staden i morse. Varken regn eller överdriven blåst =P Barnen har varit snälla idag också även om det finns en tjej som är väldigt jobbig och är på mig hela tiden. Men vad kan man beägra, hon är ju bara fem. Vi gjorde en liten utflykt idag också, til Junibacken där jag ska vara när Regnbågen stänger nästa vecka. Skönt att gå lite eftersom vi precis innan ätit en massa glass, maränger och jordgubbar. En kille bjöd på fika idag eftersom det avr hans sista dag på dagis. Det var gott, men man känner sig inte särskilt nyttig. Det känns som om vi inte gör mkt mer än äter ibland =P Och imorgon ska en fröken bjuda på tårta eftersom hon ska sluta. Massa mat ^^

Jag fick kärlek av den lille killen idag också. Han kom ganska sent på dagen och lade sig nästan direkt i mitt knä och låg kvar där tills jag åkte hem. Fröknarna oroade sig för att han var sjuk =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela