Sara

Drillstavar i Gnosjö

Publicerad 2007-06-17 20:27:03 i Sakerna

Sådärja. Hemma efter ännu en helg i Gnosjö. Den har väl förflutit utan större överraskningar och mest tillbringats i Davids rum där vi har läst (min bok är snart slut, och David har den andra boken så jag kommer antagligen att vara utan bok i slutet av den här veckan) och lyssnat på Bruce Springsteen på vinyl. Dessutom har jag repeterat mina gitarrkunskaper lite. De sträcker sig nu till fyra eller fem ackord... Imponerande va? =P

I fredags var vi dock riktigt aktiva. Då åkte vi in till Gnosjö och lyssnade på diverse band och pratade med diverse folk. Jag mådde dock inte riktigt bra så jag var ganska osocial och såg allmänt butter ut. Men David lyssnade iaf på band och pratade med fok ^^ Jag missade ju höjdpunkten på hela jippot också eftersom jag inte var i närheten när det var drilluppvisning. Hade faktiskt velat se det. Det kliar fortfarande lite i fingrarna när jag ser en drillstav...

Men nu ska jag ta och dricka upp mitt the och sätta mig och läsa min bok igen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela