Sara

Helgen, del tre - Söndag

Publicerad 2007-06-25 16:33:02 i Sakerna

Vaknade sent, sent, p.g.a. nattens sömnsvårigheter. Inte förrän klockan tolv slog jag och David upp våra blå (i mitt fall) och gröna (i hans fall). Då gick vi ner och smäckte i oss lite frukost. Grapefrukt, mackor och the. Mumma =) vi satt kvar länge, länge och diskuterade ytterliggare hundnman och kom bl a fram till Pricken och Adrian. jag hoppade in i duschen och sedan satte vi oss med en stooor låda fotografier och tog oss igenom dem. Mkt spännande att se hur alla fem barnen Konow såg ut som små och hur änglalaik Katarina kan se ut. Dessutom hade ju alla lika roliga kläder som det brukar vara på gamla fotografier och sepciellt ett kort på David var mkt snyggt med oerhört vackra byxor. Vi satt länge vid korten men sedan åt vi lite och jag satte mig på tåget hem. Väl där mådde jag väldigt dåligt eftersom ngn människa hade väldigt mkt parfym på sig som stank i hela vagnen vilket gav mig huvudvärk och eftersom David och Johannes förbrukat mina huvudvärkstabletter kudne jag inte göra ngt åt det. men jag köpte vatten, ett äpple och nötter i Jönköping som jag sedan smäckte i mig på tåget hem och då mådde jag bättre. Väl hemma packade jag upp, åt en macka och satte mig vid datorn för att påbörja bloggandet om helgen. Helt slut gick jag och lade mig vid halv elva. En sjukt jobbig helg vilket beror på sömnbrist. Jag måste verkligen lära mig att gå och lägga mig tidigare. Det får bli veckans mål. Att komma i säng tidigt.

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-06-26 13:15:57

Kan du SLUTA påpeka om mina byxor?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela