Sara

Helgen

Publicerad 2007-06-10 19:21:22 i Sakerna

Dåligt bloggande på sistone. Sorry.

Men helgen har iaf varit bra. I fredags var det ju studentavslutning och sen var det slapp hemma tills David kom och vi kollade på en film som handlade om bombningarna i Dresden. Massa tyska i den filmen och det var nog välditg nyttigt för mig skulle jag tro.

I lördags åkte jag till Jkp med Sofie och inhandlade två linnen och två par byxor. Mkt bra inköp som jag är väldigt nöjd med =) Sen åkte jag hem till min väntande pojkvän (stackars han fick vara ensam med min familj) och tog det lite lugnt innan det bar iväg till Döve och Emmas "barnkalas". Var trevligt en stund men sedan blev det lite avslaget så vi åkte hem tidigt.

Idag har vi inte gjort ngnting alls. Bara legat i trädgården och läst. Oerhört skönt, jag behövde det. Speciellt med tanke på att jag inte mår särskilt bra. Är alldeles väldigt förkyld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela