Sara

Idag: BarbaPappa - Imorgon: Chokladbiskvier

Publicerad 2007-06-20 16:03:03 i Sakerna

Barnen var söta idag också =)

Dagens citat kom från en änglalik liten pojke med lockigt hår.

Pojken: Hej!
Jag: Hej!
Pojken: Bort.

Just där kände jag mig en aning dissad =P Men jag har fått min första teckning idag så det väger upp dissen =)
Och en liten kille som var rädd för mig igår är inte rädd för mig längre utan satt bredvid mig, tittade beundrande på mig och log med hela ansiktet =P Fick utstå världens korsförhör innan jag skulle gå hem och försäkra många ggr att jag skulle komma tillbaka. Det är det mysiga med barn. De visar att de tycker om en, och när de inte tycker om en.

Men jösses, jag får ju inte glömma dagens viktigaste händelse. Jag har kollat på BarbaPappa. Har ingen aning om när det var senast. Många, många år sedan skulle jag gissa på. Men det var ju en intressant upplevelse, jag minns dock inte riktigt var som var så bra med det =P

Dock är det skönt att det är sista dagen för den här veckan imorgon och då ska vi fika chokladbiskvier, jag fick bestämma ^^

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-06-20 17:08:36

Jag skulle bara vilja påminna dig om att jag också tycker om dig, så att du inte glömmer det :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela