Sara

Imorrn...

Publicerad 2007-06-14 13:58:33 i Sakerna

Är hemma idag. Kände att jag inte orkade med skolan idag på morgonen. Ville gå men var helt slut och hade nog inte varit ngt trevligt sällskap för ngn  och inte orkat engagera mig på de lektioner det behövts heller så det var lika bra att jag stannade hemma.

så jag har inte gjort alls mycket idag. Gick upp ur sängen vid halv elva och har hittills bara tillbringat dagen med att läsa och äta. Mor har inhandlat två tårtor för att fira skolavslutningen. Tårta är mums =)

Men jag får väl försöka att pallra mig iväg till skolan imorrn det är ju väldigt oblodigt imorrn. Och imorrn ska jag ju dessutom åka till David =) Det ska bli trevligt =)

Kommentarer

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-06-14 21:47:44

vi fick göra samhällsredovisningen själva nu ju . .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela